Сотні, а іноді й тисячі гривень на місяць – саме стільки мешканці Тернополя платять за світло, воду, газ та опалення. Для людей пільгових категорій передбачена адресна грошова допомога – як часткова компенсація витрат на житлово-комунальні послуги. Як саме оформити компенсацію, які документи потрібні та куди звертатися – далі в нашій статті.
Хто може розраховувати на компенсацію?
Отримувати її можуть тернополяни, які входять до певної пільгової категорії населення. Зокрема, йдеться про:
- членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, захисників і захисниць України;
- учасників-добровольців антитерористичної операції та членів їхніх сімей;
- учасників бойових дій ОУН-УПА, які брали участь у виконанні бойових завдань по захисту України у складі військових та інших підрозділів ОУН-УПА;
- дружин (чоловіків) померлих учасників бойових дій ОУН-УПА;
- дружин (чоловіків) померлих реабілітованих осіб, які не вступили в другий шлюб;
- людей, потерпілих від політичних репресій;
- людей з інвалідністю І групи;
- людей, які отримують пенсію на дитину з інвалідністю до 18 років.
УВАГА! Важливою умовою отримання такої допомоги є відсутність заборгованості за оплату послуг житлово-комунального господарства.
Які документи та куди подавати
Щоб отримати допомогу, тернополяни мають прийти до відділу звернень міськради (вулиця Листопадова, 6) та написати заяву на ім’я міського голови. Під час звернення обов’язково необхідно мати пакет документів та їхні копії, зокрема:
- паспорт заявника і членів його сім’ї;
- ідентифікаційний код (або відмітка в паспорті, якщо від нього відмовились);
- свідоцтва про народження дітей (якщо є неповнолітні);
- посвідчення або довідка, що підтверджують право на цю допомогу;
- медичний висновок, якщо йдеться про дитину з інвалідністю до 18 років;
- повідомлення для сім’ї зниклого безвісти;
- документ про загибель під час служби (сповіщення, витяг з наказу).